1. Jakich firm/marek laptopy naprawiacie?
Naprawiamy laptopy wszystkich producentów dostępnych na rynku. Między innymi są to: Acer, Actina, Apple, Aristo, Asus, California, Clevo, Compal, Compaq, Dell, Digital, e-Machines, Fujitsu-Siemens, Gateway, Gericom, Huawei, HP, IBM, Lenovo, Maxdata, Mitac, NEC, Network, Optimus, Samsung, Sony, Toshiba.
2. Czy naprawiacie komputery stacjonarne, telefony, monitory LCD?
Tak. Naprawiamy telefony – głównie są to wymiany gniazd zasilania, głośników, baterii, szyb dotykowych i wyświetlaczy. Naprawiamy także komputery stacjonarne w pełnym zakresie usług oraz monitory LCD.
3. Czy naprawiacie drukarki?
Tak. Naprawiamy drukarki. Warto jednak mieć na uwadze, że współczesne, tanie drukarki atramentowe, są to w zasadzie urządzenia jednorazowe – ich naprawa jest w większości przypadków nieopłacalna.
4. Skąd mogę wiedzieć, że jesteście solidną firmą?
Działamy na rynku od ponad 10 lat. Działamy także na Allegro, oto nasze komentarze:
5. Czy stracę dane z komputera/laptopa/telefonu?
O ile naprawa nie dotyczy dysku twardego ani systemu plików nie ingerujemy w dane. W przypadku reinstalacji systemu operacyjnego lub też wymiany dysku twardego ZAWSZE pytamy czy zgrać dane klienta. Niemniej przykre sytuacje zawsze się mogą przydarzyć, więc zalecamy regularne wykonanie kopii zapasowych swoich danych. Pamiętaj, że wyrażając zgodę na naprawę w naszym serwisie, oświadczasz, że nie będziesz rościł pretensji w przypadku utraty danych.
6. Czy stracę dane z komputera/laptopa w przypadku uszkodzenia dysku twardego?
W przypadku fizycznego lub logicznego uszkodzenia dysku twardego w większości przypadków istnieje możliwość odzyskania danych. Należy jednak mieć przy tym świadomość, że im bardziej skomplikowane uszkodzenie dysku twardego, proces odzyskiwania danych staje się bardziej pracochłonny a w konsekwencji droższy.
7. Czy odzyskacie moje dane z dysku twardego?
W większości przypadków odzyskanie danych z dysku twardego jest możliwe. Czas potrzebny na odzyskanie danych i cena tej usługi uzależnione są od rozpatrywanego nośnika danych, jego pojemności i rodzaju uszkodzenia.
8. Jak długo potrwa naprawa mojego laptopa / telefonu / komputera / drukarki?
Zazwyczaj są to 3-5 dni robocze od momentu dostarczenia sprzętu do serwisu. Jednak w przypadku większego skomplikowania naprawy lub też trudności z pozyskaniem odpowiednich części, okres ten może się wydłużyć, o czym informujemy klienta. Czas ten można też maksymalnie skrócić wybierając usługę EXPRESS
9. Czy naprawiacie urządzenia na gwarancji?
Naprawiamy wszystkie urządzenia, także te na gwarancji, jednak są to naprawy odpłatne, chyba, że gwarantem jest nasza firma. Wówczas naprawa jest bezpłatna.
10. Co powinienem dostarczyć do serwisu wraz z uszkodzonym laptopem?
W większości przypadków potrzebujemy samo urządzenie – większość zasilaczy mamy na miejscu. W niektórych typach usterek, np. tych związanych z układem zasilania – laptop się nie włącza, nie ładuje baterii itp. potrzebny nam będzie zasilacz laptopa. Ponadto, jeśli laptop czeka reinstalacja systemu, będziemy potrzebować klucze licencyjne płatnego oprogramowania takiego jak pakiet biurowy czy program antywirusowy. Przydatne również bywają hasła, o ile system operacyjny lub BIOS zabezpieczone są hasłem – najlepiej jednak na czas naprawy usunąć wszelkie zabezpieczenia.
11. Co jeśli zrezygnuję z naprawy?
Sprzęt możemy odesłać/odwieźć obciążając klienta kosztami transportu. Innym rozwiązaniem jest skup laptopa lub też proponujemy nowego / używanego laptopa i przyjęcie uszkodzonego w rozliczeniu.
12. Co jeśli części zamienne są niedostępne?
W rzadkich przypadkach, kiedy nie ma możliwości zdobycia części zamiennych lub jest to nieopłacalne, stosujemy rozwiązania jak w poprzednim pytaniu.
13. Czy mogę wysłać laptopa do naprawy?
Tak. Można to zrobić samodzielnie lub poprosić nas o wysłanie kuriera po odbiór uszkodzonego sprzętu. Przed spakowaniem urządzenia warto przeczytać następne pytanie wraz z odpowiedzią.
14. Jak wzorowo zapakować laptopa do wysyłki?
Bezpieczne zapakowanie laptopa przed wysyłką jest bardzo ważne. Pamiętaj, aby kilkukrotnie owinąć laptopa folią bąbelkową oraz wypełnić luki w kartonie materiałem zabezpieczającym tak, aby sprzęt był stabilny. Ponadto umieść w kartonie zasilacz i baterię, jednak odseparuj od laptopa tak, aby nie porysować klapy lub też, co gorsza, uszkodzić matrycy laptopa. Upewnij się, że dołączyłeś swoje dane kontaktowe oraz dokładny opis usterki/usterek.