Regulamin serwisu

1. Definicje

  • Serwis – MOBBILNI.PL serwis laptopów, ul. Mickiewicza 3/VI, 60-833 Poznań
  • Klient – osoba lub firma, która zgłosiła sprzęt do wyceny, diagnozy lub naprawy.
  • Spedytor – firma kurierska, z którą serwis ma podpisaną stałą aktualną umowę współpracy.
  • Kurier – pracownik spedytora lub osoba występująca w jego imieniu.

2. Zgłoszenie serwisowe

Rozpoczęcie usługi serwisowej następuje poprzez zgłoszenie serwisowe dokonane w jeden z poniższych sposobów:

  • poprzez dostarczenie sprzętu do serwisu i wypełnienie zgłoszenia serwisowego
  • na terenie Poznania poprzez zamówienie odbioru sprzętu przez jednego z naszych pracowników
  • wysyłając sprzęt wraz z opisem usterki na nasz adres
  • za pomocą spedytora

3. Wysyłka sprzętu

Ryzyko uszkodzenia sprzętu w czasie transportu ponosi klient. Gorąco zachęcamy do bezpiecznego pakowania sprzętu, aby uniknąć przykrych sytuacji. W przypadku otrzymania przesyłki niewłaściwie zapakowanej, niemożliwej do odesłania bez obawy uszkodzenia sprzętu, serwis doliczy koszt nowego opakowania w wysokości 20zł netto

4. Czas naprawy

Maksymalny czas naprawy (gwarancyjnej i pogwarancyjnej) wynosi 14 dni roboczych liczonych od momentu dostarczenia urządzenia do serwisu. Czas naprawy uwarunkowany jest dostępnością części. W szczególnych przypadkach może przekraczać 14 dni roboczych, o czym klient zostanie poinformowany w zadeklarowany przez siebie sposób. W przypadku nieodebrania urządzenia po upływie 14 dni roboczych od dnia poinformowania klienta o zakończeniu naprawy, zostanie naliczona opłata wynosząca 5zł netto za każdy dzień zwłoki.

5. Odpowiedzialność

Klient oświadcza, że zabezpieczył wszystkie swoje dane i nie będzie rościł żadnych praw tytułem ich utraty lub też zleca zabezpieczenie tych danych serwisowi za dodatkową opłatą wynikającą z cennika usług. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za nielicencjonowane oprogramowanie zainstalowane na komputerze klienta jak również inne dane na wszelkiego rodzaju nośnikach dostarczonych do serwisu. Serwis zastrzega sobie prawo do zwrotu nienaprawionego sprzętu z powodu niedostępności na rynku odpowiednich części niezbędnych do realizacji naprawy lub też innych przyczyn niezależnych od serwisu. Za wady i uszkodzenia wykryte w trakcie naprawy serwis nie ponosi odpowiedzialności. Serwis zastrzega sobie prawo do zwrotu nienaprawionego sprzętu o objawach nieco innych niż w momencie oddawania urządzenia do serwisu. Wynika to z obecnie stosowanych technologii i metod ich regeneracji.

6. Gwarancja

Klient ma prawo do reklamacji naprawy w okresie nie dłuższym niż 3 miesiące od daty odebrania urządzenia z serwisu. Za dodatkową opłatą okres gwarancji może zostać wydłużony. Na naprawy laptopów po zalaniu serwis nie udziela gwarancji. Oprogramowanie nie jest objęte gwarancją. Podstawą do wykonania naprawy gwarancyjnej jest karta gwarancyjna lub też pokwitowanie naprawy serwisu. Karta gwarancyjna, pokwitowanie przyjęcia do serwisu bez daty, pieczątki punktu sprzedaży, z dokonanymi poprawkami i skreśleniami jest nieważna. Gwarancji podlegają wyłącznie elementy i usługi zaznaczone w karcie naprawy jako naprawiane lub wymieniane przez serwis. Klient traci prawo do bezpłatnej gwarancji w trakcie trwania umowy w przypadku, gdy:

  • uszkodzenia powstały w wyniku wadliwej instalacji sprzętu, jego niewłaściwej obsługi i eksploatacji
  • wprowadzono zmiany konstrukcyjne bez zgody gwaranta
  • dokonano naprawy przez osoby nieuprawnione
  • uszkodzono lub usunięto etykiety (plomby) zabezpieczające
  • uszkodzenie powstało w wyniku działania czynników chemicznych, mechanicznych, termicznych (złamanie, pękniecie, pożar, zalanie ,itp.)
  • działanie czynności wykonanej przez serwis przestało być skuteczne na skutek uszkodzenia lub wadliwego działania innej części nie objętej gwarancją

7. Koszty naprawy

Diagnoza urządzenia jest bezpłatna, jednakże minimalna cena usługi nie zawierająca kosztów części i podzespołów nie może być niższa niż koszt jednej roboczogodziny bez względu na czas wykonywania usługi. Na koszt naprawy składają się koszty części i podzespołów oraz koszty usług zastosowanych do wykonania zlecenia serwisowego. Koszty części i podzespołów określane są na podstawie bieżących cen sprzedaży. W przypadku stałych klientów lub firm pod stałą opieką serwisową możliwe są rabaty.